czwartek, 29 grudnia 2016

HAIR COLOUR REMOVER zmywacz farby do włosów z Rossmanna

Przyznam, że zawsze byłam zadowolona z czarnego koloru moich włosów i nigdy nie zamierzałam go zmieniać, jednak lubię eksperymenty i chciałam przetestować rzecz, która moim zdaniem już dawno powinna być w drogeriach, czyli zmywacz farby do włosów. Wcześniej znałam jedynie kilka podobnych produktów jak Uber Hair do kupienia na oficjalnej stronie w cenie 65zł.
Hair colour remover kupiłam na przecenie za 25.99zł w Rossmannie. Cena regularna to nieco ponad 30zł. Były jeszcze trzy inne wersje tego zmywacza, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia czym się różniły między sobą poza kolorem pudełka - na każdym było napisane to samo - usuwa farby trwałe i półtrwałe, czarne, brązowe i rude.
Włosy farbuję na czarno od ponad 7 lat zawsze tą samą farbą - Schwarzkopf Perfect Mousse 200 black w piance i zdawałam sobie sprawę, że usunięcie aż tak mocno nagromadzonego koloru będzie trudne o ile w ogóle możliwe. Dlatego bardzo zaskoczył mnie ten produkt. Oto jego efekty przed i po:
Po 7 latach spod nagromadzonej kruczej czerni ukazał się mój naturalny kolor. Nie jest on idealny, zrobiło mi się lekkie ombre z jaśniejszą górą i ciemniejszymi końcówkami co oznacza, że produkt lepiej radzi z włosami farbowanymi niedawno, choć jak na czarną farbę nagromadzoną przez kilka lat na końcówkach i tak poradził sobie nieźle i pewnie drugie opakowanie załatwiłoby sprawę. 
Sama aplikacja jest bardzo łatwa, identyczna jak przy farbie do włosów. Zapach nie jest najpiękniejszy na świecie, ale bez tragedii, mogę to porównać do zapachu środków czyszczących lub chloru na basenie. Nie zniszczył mi włosów, wręcz przeciwnie, są gładkie i miękkie.

Jestem bardzo mile zaskoczona i moja końcowa ocena to 10/10. Wpływa na nią niska cena, dostępność, łatwość użycia, znośny zapach i nieniszczenie włosów. Jeśli zastanawiasz się nad jego zakupem to myślę, że naprawdę warto.

--> zapraszam do innych moich wpisów
KM

4 komentarze:

  1. Nie mogę znaleźć tego produktu. :(

    Efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już go nie ma. Myślę, że po prostu dali kilka sztuk na sklep, aby zobaczyć czy w ogóle jest zainteresowanie i niedługo wróci w większej ilości :]

      Usuń
  2. A ja zakupiłam dziś u siebie w rossmannie aż 4opakowania bo kosztuje 0.99zl. Teraz tylko czekam na chwilę aby się odważyc ich użyć 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice Blogpost, Thanks for alot of information from it oferta kredyty

    OdpowiedzUsuń